Monday 17 September 2012

Kayuhan Makan Makan UYB TEAM ;-D lokasi, Ulu Yam

Sementare tunggu team ampang sampai, kite makan dulu!! ;-D

Basikal ni pon kalau bole nak ikut juge... hehe


 Hooray!! Da sampai pun! Cantik beskal.. ;-D

Tengok beskal ni.. Ringankan.. Hehehe

Target saye nak kayuh dapat no 1.. Kasi setting ckit..

Ko mesti x dapat potong aku punye.. hehe

Lagi ckit nak potong nie!!

Jangan lumbe2.. lintas jalan dulu k!!

Cepat tangkap gambar aku!!

Silekan kayuh dulu..

Banyak lagi ke bukitnye.. Adeh..

 Ni yang last bukit.. Jangan Takut..

X la.. Ade 2 bukit..

Ok.. Kite dah sampai puncak!!

 Korang penat ke? aku x penat pun... hee

Haram kejadah diorang nie.. Aku duduk dulu la..

Jom bergambar dulu!!

Woi bhenti dulu semue.. Kite posing kat sini plak!!

1 2 3!! Snap!!

Lpas ni singgah kolam air panas plak tau...

Macam mane bole ade air panas kat cni?

LEGA... bestnye!!

Esok pegi keje aku x pkai stokin la gamaknye.. da basah nie.. :-(

Oh kayuh Lasak... Ruginye aku..

Makanan tengah hari da sampai.. Jom makan dulu!!

Ko jangan buang bekas makanan tu.. Aku nak buat simpan spare part beskal..

 Aku nak cepat nie.. Bini aku tengah tunggu kat rumah..

Aku nak kene training lebih lagi nie..




Terima kasih semue yang telah menjayekan kayuhan makan-makan nie.. Lebih-lebih lagi geng Ampang yang sanggup turun ke Ulu Yam untuk layan track Sg Sendat kami nie.. Semuge jgn serik datang sini k!!
Gambar ehsan dari KAG dari UYB TEAM

















No comments:

Post a Comment